FLL week (7/11 tem 10/11/2016)

Veel gewerkt aan FLL!!! Lees maar even....

 

Maandag:

We hebben gewerkt aan de FLL en iedereen heeft een 'probleem' bij het onderzoek. Er zijn dan vandaag ook professionals in onze klas om ons te helpen.

Dinsdag:

FLL: De groep van de chinchilla's zijn op uitstap geweest naar een dierenwinkel in Bree. De groep van de bijen zijn in de klas gebleven en hebben hard verder gewerkt aan hun eigen onderzoek.

Woensdag:

Het was hotelklas, Arianne was niet in de klas.  We werden verdeeld over de verschillende klassen. Ik (Annika) ben naar de klas van Roel geweest.  Ik heb de verschillende jongens en meisjes daar geholpen met hun IZW. Dat was best leuk!

Donderdag

Het was weer heel veel werken aan het onderzoek van de FLL.  We zijn bijna klaar en maar goed want de grote dag komt er stilletjes aan :-)))

Vrijdag:

Oei, geen school...lekker lang weekend!Jipie!

 

En ja het zesde heeft deze week nog gewerkt rond het thema spiegelen....zelfs onze schoenenkast werd een 'proefproject'. 

 

Verslaggever van de week: Annika

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Diete (zondag, 27 november 2016 21:08)

    Mama liet me dit lezen omdat ik Annika goed ken maar ik wil heel de klas feliciteren met jullie welverdiende prijzen !!!!!!!