Onderzoeken

Maandag: 

We vlogen er in de voormiddag in met wiskunde, Nederlands (WP6) en Frans (oefeningen C9).

In de namiddag werkten we verder aan het onderzoek van een gezonde geest in een gezond lichaam. We hebben allerlei proefjes gedaan.

 

Dinsdag:

Uilenraad! De brievenbus is leeg gemaakt.  De verschillende kaartjes: ik vind het jammer, ik geef een pluim, ik heb een idee werden besproken.  Oplossingen werden gezocht en ideeën werden opgeschreven.  Er waren er deze keer niet zo veel.

In de namiddag werkten we verder aan ons eigen onderzoek.  Ik, Vic, heb het over de middeleeuwse ridders.  Superleuk!  Ik heb thuis zelfs een verzameling van enkele foto's en ook enkele mannetjes van play mobile. Die ga ik allemaal gebruiken voor mijn onderzoek.

 

Woensdag:

SO (sexuele opvoeding) voor het zesde en wij, het vijfde, gingen naar de hotelklas. Bij Rachel mocht ik samen met Joppe, Jasmine en Laurien verder werken aan ons IZW.

 

Donderdag:

In de voormiddag Godsdienst en zedenleer, gevolgd door wiskunde.  De deelbaarheid van 2-5-10 voor het vijfde en de grootste gemene deler voor het zesde. In de namiddag werkten we verder aan ons eigen onderzoek.  Weet je nog die middeleeuwse ridders.

 

Vrijdag:

Op vrijdagmorgen zijn we gestart met volleybal.  Het blijkt niet zo moeilijk te zijn.  Onderhands gooien of meppen, het mocht allemaal. Na het turnen was het vandaag tijd voor een toets Frans C9.  Het was best gemakkelijk.  Ik moest maar een uurtje oefenen voor deze toets.Afbeeldingsresultaat voor emoticon

Namiddag zijn we weer creatief aan de slag gegaan.  Bij muzische vorming zijn we gestart met het maken van een knikkerbaan. Volgende week werken we verder.

 

Verslaggever van de week: Vic

Reactie schrijven

Commentaren: 0