Welkom nieuw vriendje en ons leven in de klas !

Joepie weer een nieuw vriendje in ons klasje om te leren kennen ,mee te spelen en ons enthousiasme mee te delen !!! Hazel kwam stilletjes piepen begon zachtjes mee te genieten ,en ging na een paar dagjes helemaal mee in ons avontuur .Welkom lieve Hazel we zijn blij dat je bij ons bent !!!

Wanneer we gaan knippen en lijmen zien we een figuur in de overschot die op tafel ligt ,"hoe sjiek is mij dat " daar moeten we wat mee gaan doen ,heuse vogels die nergens te vinden zijn vliegen een paar minuten verder door ons klasje ."Mag ik die mee naar huis pakken die is voor mijn mama en papa ".

Zingen en uitbeelden daar zijn we een krak in en sommige vriendjes geven hun helemaal ,de uitdrukking op hun snoetjes spreekt boekdelen,mijn binnenpretjes moeten dan ook echt binnenpretjes blijven want het zou zonde zijn hen te storen in hun "ik geef alles wat ik  heb "haha

Het winkelkarretje doet zijn dienst ,alles mag erin en eruit want we weten wel hoe mamie en papie naar de winkel gaan hoor .Afgeladen vol rijden we door ons klasje en vele kunnen een voorbeeld nemen door ons eindeloos geduld ! De bal valt tien keer uit de kar en even vaak leggen we hem er terug in omdat de bal er doodgewoon bij hoort .

Zoals je ziet zijn we ook volop aan het knutselen voor .....oef net op tijd niet verklapt ,sssssst !!!!

Rosalie had schelpjes bij van haar weekendje aan zee ,er zat zelfs een scheermesje bij .Was dat eentje zoals dat van papa ???Nee dat van mijn papa is een écht ;)

Onze nieuwe blauwe schelp staat in de klas om weldra eendjes in te gaan vissen maar doet nu alvast dienst als bootje ,goed warm aankleden want het kan koud zijn aan zee .

Nog een gekke foto maken (geen nood voor de kindjes die er vandaag niet waren we doen dat nog een keer hoor )en hiermee sluiten we ons blogje .

Tot snel !!!

ps Geniet ook van de foto's van ons onvergetelijk kamp

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Ludo Moris (donderdag, 27 april 2017 22:32)

    Heel fijn om te kunnen zien dat onze dochter mee begint te doen met al de andere kindjes in de groep.